associationstest

Verificeret
Artiklens indhold er godkendt af redaktionen.

associationstest, test, der undersøger, hvad en person forbinder med fx et fænomen eller et navn. Associationstest anvendes i markedsanalyser for at undersøge, om fx en virksomhed eller et logo giver køberne eller de potentielle købere de tilsigtede associationer. Testtypen anvendes også i psykologiske og sociologiske undersøgelser.

 

Find bøger

   
   Find Lydbøger
hos Storytel
   Find bøger
bogpriser.dk
   Studiebøger
pensum.dk
   Læs e-bøger
hos Ready

 

Hvad er et tag? Tags er artiklens nøgleord. Artikler med et fælles tag findes ved at klikke på tagget. Når du er logget ind, kan du tilføje tags og dermed skabe sammenhænge.
Nyhedsbrev

Om artiklen

Seneste forfatter
Redaktionen
29/01/2009
Oprindelig forfatter
PrSep
29/01/2009

© Gyldendal 2009-2014 - Powered by MindTouch Deki